+ 48 66 21 72 021

Odział Kętrzyn

Odział Kiezmark

Odział Płoskinia

                            24h/7dni                                                 

Infolinia dostępna przez 24 godziny na dobę lub bezpośredni kontakt z Case IH pozwala na bieżącą obsługę klientów, zarządzanie reklamacjami oraz bieżącymi informacjami, a także pilnymi zapytaniami tak, aby pozwolić Ci efektywnie pracować.

 

MAXSERVICE - Serwis Premium dla natychmiastowej pomocy w okresie żniw

 

 

Dzięki serwisowi lokalnej sieci dilerskiej - Case IH i Steyr jest zobowiązany do dostarczenia Swoim klientom najlepszego serwisu posprzedażowego, tak aby klienci osiągali zamierzone cele. Jeśli szukasz odpowiedzi - obsługa MAXSERVICE czeka na twój telefon 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Będziesz obsłużony przez wysokiej klasy specjalistów, którzy dostarczą Ci właściwą odpowiedź na każde pytanie.

W razie potrzeby pilnego kontaktu prosimy o telefon pod numer:
+48 66 21 72 021
 
 

 

Copyright  MIRTRANS Sp. z o. o. Sp. k. 2020

MIRTRANS Sp. z o.o. Sp.k.
14-526 Płoskinia 1C

woj. Warmińsko-Mazurskie
tel. +48 55 243 13 10
e-mail:
mirtrans_ploskinia@wp.pl

11 października 2017
MASERVICE

MAXSERVICE